April 16, 2016

คอร์ด เนื้อเพลง ฮ่วย ทอแสง Chordza

คอร์ด ฮ่วย ทอแสง | คอร์ดกีต้าร์ ฮ่วย ทอแสง | คอร์ดเพลง ฮ่วย ทอแสง | เพลง ฮ่วย ทอแสง | เนื้อเพลง ฮ่วย ทอแสง | Chord ฮ่วย ทอแสง
คอร์ด เนื้อเพลง ฮ่วย ทอแสง Chordza

เป็นหยังจั่งมาหลอก มาบอกให้เฮาคิด ว่าสิฝากชีวิตนี้ทั้งหัวใจ ฝากเอาไว้ให้อ้าย เก็บใจเจ้าผู้เดียว
อ้ายกะหลงไปเซือจนหัวปักหัวปำ จนโตอ้ายถลำดึงจั่งได่กะบ่ขึ้น หลงฮักเจ้าหลาย จนหน้ามืดตามัว
หน้าตากะงาม คำเว้าคำจาน้องกะดูดี แต่มาฮู้ว่าน้อง นั้นมีเจ้าของหัวใจอยู่ ฮ่วย..มาตัวะกัน..ได้จั่งได๋ เฮ็ดจั่งซี้มันบ่ถืกดอก ฮ่วย..มาตัวะกัน..ว่าอ้ายโง่ แม่นบ่ ฮ่วย..มาตัวะกัน..บ่มีไผ๋ คือจั่งหลายใจแท้ ฮ่วย..มาตัวะกัน..ว่าอ้ายโง่ แม่นบ่ บ่อยากเป็นที่สอง ของไผดอกนาง บ่เคยคิดสิเป็น ทางผ่านให้ผู้ได๋ อ้ายบ่หล่อแต่อ้ายกะมีหัวใจ ไปไกลไกลบ่ต้องมาหยอดคำหวาน บ่อยากเป็นที่สองของไผดอกนาง บ่เคยคิดสิเป็นทางผ่านให้ผู้ได๋ อ้ายบ่หล่อแต่อ้ายกะมีหัวใจ ไปไกลไกล บ่ต้องมาหยอดคำหวาน




เป็นหยังจั่งมาหลอก ให้เฮาเกือบทำผิด ไปเป็นชู้ชัวิตความฮักของคนอื่น ให้น้องถิ่มน้องลืม
ป๋าอ้ายไปสาเด้อ เห็นใจกันอยู่ดอกลูกผู้ชายคือกัน อยากให้เขาผู้นั้น ถิ่มเจ้าไปแนหนา บ่อยากเห็นผู้ใด๋ มาถืกน้องสวมเขา หน้าตากะงาม คำเว้าคำจาน้องกะดูดี แต่มาฮู้ว่าน้อง นั้นมีเจ้าของหัวใจอยู่ ฮ่วย..มาตัวะกัน..ได้จั่งได๋ เฮ็ดจั่งซี้มันบ่ถืกดอก ฮ่วย..มาตัวะกัน..ว่าอ้ายโง่ แม่นบ่ ฮ่วย..มาตัวะกัน..บ่มีไผ๋ คือจั่งหลายใจแท้ ฮ่วย..มาตัวะกัน..ว่าอ้ายโง่ แม่นบ่ บ่อยากเป็นที่สอง ของไผดอกนาง บ่เคยคิดสิเป็น ทางผ่านให้ผู้ได๋ อ้ายบ่หล่อแต่อ้ายกะมีหัวใจ ไปไกลไกลบ่ต้องมาหยอดคำหวาน บ่อยากเป็นที่สองของไผดอกนาง บ่เคยคิดสิเป็นทางผ่านให้ผู้ได๋ อ้ายบ่หล่อแต่อ้ายกะมีหัวใจ ไปไกลไกล บ่ต้องมาหยอดคำหวาน ฮ่วย..มาตัวะกัน..ได้จั่งได๋ เฮ็ดจั่งซี้มันบ่ถืกดอก ฮ่วย..มาตัวะกัน..ว่าอ้ายโง่ แม่นบ่ ฮ่วย




EmoticonEmoticon