April 15, 2024

คอร์ด เนื้อเพลง มักเจ้าบักคัก บาส สิทธิชัย Chordza

"

คอร์ด เนื้อเพลง มักเจ้าบักคัก บาส สิทธิชัย Chordza


อยากบอกว่าอ้ายหลงอีหล่านางเอ้ยแม่นเกือบตาย ขั้นเจ้าบ่มีไผ๋ กะอยากให้เจ้ามาเคียงกาย อ้ายมักเจ้าเด้อนางเอ้ย มักเจ้าบักคัก บอกเลยว่าอยากลองฮัก คนดี อกหักกี่ที ก็ยอม...

อยู่คนเดียวจนชิน บ่เคยได้อินเรื่องหัวใจ มีความรักเมื่อใด กะบ่มีไผ๋เขาอยู่ยาว บ่ทันได้เชย บ่เคยได้ชม ต้องทุกข์ระทม นอนจมความเสียใจ

แต่พอมามื้อนี้มันใจบ่ดีย้อนเห็นเจ้า จากที่เคยนั่งเศร้า และเข็ดกับรักก็หายไป หากได้ฮักเธอแล้วต้องเสียใจ ก็ไม่เป็นไร อกหักแล้วไงอ้ายยอม

**อยากบอกว่าอ้ายหลงอีหล่านางเอ้ยแม่นเกือบตาย ขั้นเจ้าบ่มีไผ๋ กะอยากให้เจ้ามาเคียงกาย อ้ายมักเจ้าเด้อนางเอ้ย มักเจ้าบักคัก บอกเลยว่าอยากลองฮัก คนดี อกหักกี่ที ก็ยอม

อยากสิขอได้บ่ขอเจ้าคนนี้มาเป็นแฟน อยากสิเดินควงแขนกับน้องคนงาม ไปทุกวัน สัญญาถ้าเฮาได้คบ เบิดทั้งหัวใจ สิบ่มีไผ๋มาแทน ที่เจ้าได้ แค่เพียงเจ้าบ่ทิ้งไป อ้ายพร้อมให้เธอหมดทั้งใจ...

เจ้าเป็นคนผู้งามคัก เจ้าเป็นคนผู้งามหลาย ฟังอ้ายเจ้าสิบ่เสียใจ แค่เปิดใจให้อ้ายก่อน ฟังอ้ายอีหล่าเอ้ย เจ้าสิบ่ลงเอยเป็นความฮักที่เจ็บซ้ำ
ย้อนว่าฮักเจ้าหลาย ย้อนว่าหลงเจ้าคัก เจ้าเป็นคนตาฮัก ละไผ๋สิทนได้ ฮักกันได้บ่ให้อ้ายได้ฟินหัวใจ บ่แม่นไผ๋กะได้ กะอ้ายอยากได้เจ้า.




EmoticonEmoticon