June 29, 2016

คอร์ด เนื้อเพลง อ้ายมีผัวแล้ว แฮ็คส์ วิษณุกร Chordza

คอร์ด อ้ายมีผัวแล้ว แฮ็คส์ วิษณุกร | คอร์ดกีต้าร์ อ้ายมีผัวแล้ว แฮ็คส์ วิษณุกร | คอร์ดเพลง อ้ายมีผัวแล้ว แฮ็คส์ วิษณุกร | เพลง อ้ายมีผัวแล้ว แฮ็คส์ วิษณุกร | เนื้อเพลง อ้ายมีผัวแล้ว แฮ็คส์ วิษณุกร | Chord อ้ายมีผัวแล้ว แฮ็คส์ วิษณุกร
คอร์ด เนื้อเพลง อ้ายมีผัวแล้ว แฮ็คส์ วิษณุกร Chordza

... สิเฮ็ดจั่งได๋ละน้อน้อง เข้าใจอยู่ว่าฮักหลาย แต่สิให้เฮ็ดจั่งได๋ กะอ้ายมี น้อผัวแล้ว คันสิแซว กะแซวได๋ แต่ให้ตกลงปลงใจ คือสิบ่ได้ดอกเด้ออุ่น อ้ายย้านฟ้ามันหมุน คันแม่นผัวอ้ายฮู้ ว่ามีชู้ เป็นผู้หญิง น้อละนาง โอ โอ........ โอ้ยน้อ โอ้ยนาง น้องคำอ้าย
-----------------------------------
(เพลง)
** บ่ฮู้สิเฮ็ดจั่งได๋ ฮู้แต่ว่าหัวใจอ้ายบ่มักแม่หญิง อ้ายขอโทษจริงๆ ที่อ้ายต้องทิ้งน้องไป ให้น้องไปคบกับคนที่ใช่ บ่ต้องห่วงอ้าย เพราะผู้ชายกำลังเลี้ยงดู
** อ้ายย้านอ้ายไป แตกสาว ยามอ้ายเห็นผู้บ่าวที่เขาเป็นเพื่อนเธอ หล่อๆล่ำๆบ่ได้เด้อ อ้ายย้ายอ้ายเผลอ ลืมคาว ให้น้องไปคบ กับซุมผู้บ่าว อ้ายมันแตกสาว ย้านว่าเจ้าอายคน
-----------------------------------
(ลำ)
** แตกจ้นๆจ้นๆกะแม่นกะเทยมาหลายฮ้ายน้อแม่ แตกจ้นๆกะแม่นกะเทยมาหลายฮ้ายน้อแม่ ยกมือแพ้แว้ แพ้แว้ละโดดเด้าใส่กัน หน้าฮ้านนั้นกะมีแต่แนวเดียว ละ มีแต่ซุมเคียวๆมาหาแล่นไม้ สิเฮ็ดจั่งได๋ ละน้อบาดนี้ มีบ่ไม้ฟรีๆหาให้นำแน่ คืออยากได้คักแท้ ล่ะน้อไม้ผู้ชาย
-----------------------------------
(เพลง)
**บ่อยากเว้าหลาย ย้านน้องอายกว่านี้ ให้เจ้าคิดเบิ่งดีๆที่สิคบกับอ้าย อ้ายบอกเจ้าแล้วว่าอ้ายบ่แม่นผู้ชาย อ้ายขอบคุณหลายๆ ที่เจ้าจงรักภักดี
-----------------------------------
(ลำ)
** เอาจั่งซี้ มาเป็นเพื่นสาวนำกันดีกว่า เอาจั่งซี้ มาเป็นเพื่อนสาวนำกันดีกว่า สิพาไปหามั่ว หามั่วละแม่นไม้ซ่อยกัน เรื่องสองเฮานั้นให้จบกันด้วยดี ละ อย่าได้มีแนวได๋หัวใจตกค้าง มาซ่อยกันสร้างกะเทยไทยให้หมั่นแก่น คันเป็นแฟนบ่ได้ให้หาไม้ซ่อยกัน จากมื้อนี้ ฮอดมื้อนั้น ให้หมั่นแก่นแสนทวี ให้อยู่ดีมีแฮง กะเทยไทย น้อเฮา...เอ่ย......!!






EmoticonEmoticon